26 Mart 2009 Perşembe

üzümlü kurabiye


Bizim evde kurabiye piştiği anda hemen tükenir.Çok sevilerek tüketilir.Çocuklar çok sevdiği için mutfağımda devamlı pişer.

Nasıl mı yaptım?

1 paket margarin
1,5 su bardağı pudra şekeri
1 yumurta
1 çay bardağı sıvıyağ
1 paket hamur kabartma tozu,
1 paket vanilya
1 avuç üzüm
aldığı kadar un

Malzemelerin hepsini karıştırdım ve hamur yaptım.yumurta büyüklüğünde parçalar aldım ve yuvarladım.

Pişirme kağıdı serilmiş ve yağlanmış tepsiye aralıklı dizdim.

Önceden ısıtılmış fırında 175 dereceli ısıdaki fırında pişirdim.

Çıkınca üzerine sıcakken pudra şekeri döktüm.

Afiyet olsun.

11 yorum:

3prenses dedi ki...

harika olmuş.ellerine sağlık.

sihirlirloklava dedi ki...

canısı Ata çok sever üzümlü kurabiye.aldım bir tane senden:))eline sağlık

edaca dedi ki...

OYYY OYYY COK SEVERIM NEFIS GORUNU ELLERINE SAGLIK ARKADASIM :))

Şehnaz dedi ki...

CANIM ELLERİNE SAĞLIK.BENDE BUGÜNLERDE ÜZÜMLÜ KURABİYE YAPMAYI DÜŞÜNÜYORDUM.KISMET BAKALIM NEZAMAN.ELLERİNE SAĞLIK.KEKCAFE

Archilemi dedi ki...

Mmmm çokta severim.Tatlı olup sevmediğim birşey yoktur benim ama kurabiye ise tercihim üzümlü veya tarçınlıdır.

Esradan dedi ki...

size afiyet olsun,ama hani bize :((
Fısıldanan sözler, çok kere yüksek sesle söylenenlerden daha uzağa gider.ÇİN ATASÖZÜ

cesniihobby dedi ki...

Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.Biraz mola vereceğim.

Marifetane hobi dedi ki...

Hep beraber okumuş olduğumuz Kuran-ı kerim hatimleri, Yasin-i şerifler ve Salavatların hatim duası yapılacaktır.Bu akşam senide bir FATİHA ile amin demeye bu sevaba katılmaya bekliyorum canım.hayırlı haftalar diliyorum sevgiler.

harosa dedi ki...

merhaba canım mutlu bir hafta sonu geçirmeni dilerim sevgiler

fisunlahersey dedi ki...

çooooooookkkk problemlerden sonra en nihayetinde bloğuna geldim ama yoktun sayfanı kapatmıştın nasıl üzüldüm bilemssin,ama şimdi sayaçta adını ve blogspotta olduğunu görünce inanki çok sevindim sanırım sen artık bana darıldın yada hernedense gelmiyosun olsu arkadaşım yinede sen benim için çok değerlisin,yeni sayfan hayırlı olsun,öpüyorum seni,ama bişeyi merak ettim öncedende varmıydı bu sayfan,çünkü buradada belirtmişsin biraz mola vereceğim diye ama en sevindirici yanı en azından bu sayfayı kapatmamışsın canımmm

cicibici bişeyler dedi ki...

Merhaba,kurabiye şahane!üzümlü kurabiyayi çok severim,ellerine sağlık.